• Τι περιλαμβάνει η τιμή ;

    Η τιμή περιλαμβάνει τη μεταφορά με βάση την κρατήση όπως αυτή περιγράφεται στο mail επιβεβαίωσης που σας έχει σταλεί.

  • Χρειάζεται να έχω κάποιο έγγραφο μαζί μου κατά την παραλαβή;

    Είναι απαραίτητο να έχετε την επιβεβαίωση της κράτησης σας μαζί σας κατά την παραλαβή. Μπορεί να σας ζητηθεί να την δείξετε στον οδηγό πριν την επιβίβαση σας στο όχημα.

  • Τι κάνω αν η πτήση μου έχει προσγειωθεί νωρίτερα από την προγραμματισμένη ώρα;

    Μόλις έχετε προσγειωθεί θα πρέπει να περιμένετε ως την προγραμματισμένη ώρα της προσγείωσης σας. Η GR Transfersγνωρίζει τις προγραμματισμένες λεπτομέρειες της πτήσης σας και θα σας παραλάβει την συγκεκριμένη ώρα . Εάν αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα παρακαλούμε καλέστε το τηλέφωνο έκτακτης ανάγκης.

  • Τι συμβαίνει σε περίπτωση που η πτήση μου αλλάξει ,καθυστερήσει ή ακυρωθεί;

    Αν η πτήση άφιξή σας αλλάξει, καθυστερήσει ή ακυρωθεί, σας συνιστούμε να επικοινωνήσετε με την GR Transfers μέσω των αριθμών τηλεφώνου ή email. Κάνουμε ότι είναι δυνατόν έτσι ώστε να ενημερωνόμαστε για τις αλλαγές ,καθυστερήσεις ή ακυρώσεις πτήσεων. Η GR Transfers δεν αποδέχεται καμία ευθύνη για τις πρόσθετες δαπάνες που προκύπτουν από τις αφίξεις λόγω καθυστερημένης πτήσης. Εάν η πτήση σας άλλαξε και έχετε ενημερωθεί 48 ώρες πριν μπορείτε να αλλάξετε την ώρα παραλαβής από το σχετικό link που σας έχει σταλεί στο mail επιβεβαίωσης .Αν έχετε ενημερωθεί σε λιγότερο από 48 ώρες παρακαλώ επικοινωνήστε με την GR Transfers μέσω email στο info@grtransfers.gr  , και ενημερώστε μας για την αλλαγή αυτή αναφέροντας τον αριθμό της κράτησης σας και επιβεβαιώστε την νέα ώρα παραλαβής σας προκειμένου να αποφύγετε τυχόν χρεώσεις. . Σε περίπτωση ακύρωσης της πτήσης σχετικά με την επιστροφή χρημάτων παρακαλώ συμβουλευτείτε τους όρους χρήσης .

  • Πόσες αποσκευές επιτρέπεται να μεταφέρω;

    Το επιτρεπόμενο όριο για αποσκευές ανά όχημα περιγράφεται στα στοιχεία του οχήματος στην φόρμα κράτησης . Ως αποδεκτό μέγεθος αποσκευής θεωρείται η αποσκευή που το συνολικό άθροισμα (Πλάτος +Ύψος+Βάθος) δεν θα είναι μεγαλύτερο από 158

     Σε περίπτωση που έχετε μεγάλες βαλίτσες, σκι, μπαστούνια του γκολφ καλό θα ήταν να μας ενημερώσετε στο σχετικό πεδίο στην φόρμα της κράτησης καθώς υπάρχει η πιθανότητα να ισχύσουν επιπλέον χρεώσεις γιατί μπορεί να χρειαστεί να αντικατασταθεί το όχημα με ένα μεγαλύτερο.

  • Δεν μπορώ να βρω τη διαδρομή που θέλω να κάνω κράτηση.

    Εάν η διαδρομή που θέλετε δεν είναι διαθέσιμη για να κάνετε κράτηση, στείλτε email στο info@grtransfers.gr  για να σας στείλουμε προσφορά δούμε αν μπορούμε να εξυπηρετήσουμε τη διαδρομή που ψάχνετε.

  • Τι γίνεται σε περίπτωση που θέλω να ακυρώσω την κράτηση μου ;

    Υπάρχει η δυνατότητα να ακυρώστε την κράτηση σας στην σχετική φόρμα από το σχετικό link που σας έχει σταλεί στο mail επιβεβαίωσης. Η ακύρωση της κράτησης γίνεται χωρίς κόστος αν γίνει έως 48 ώρες πριν την αρχική παραλαβή . Σε περίπτωση ακύρωσης σε χρονικό περιθώριο λιγότερο από 48 ώρες πριν την αρχική παραλαβή ισχύει η χρέωση ολόκληρου του ποσού της κράτησης .

  • Υπάρχει ασφάλιση επιβατών;

    Όλα τα οχήματα διαθέτουν την νόμιμη ασφάλιση που προβλέπεται από τους ισχύοντες νόμους

  • Υπάρχει η δυνατότητα προσθήκης επιπλέων στάσεων στην διαδρομή μου;

    Υπάρχει η δυνατότητα αυτή αρκεί να μας ενημερώσετε στο σχετικό πεδίο στην φόρμα της κράτησης καθώς ισχύουν επιπλέον χρεώσεις Αν η στάση που θέλετε ξεπερνά τα 30’ τότε θα πρέπει να μας ενημερώσετε μέσω email στο info@grtransfers.gr έτσι ώστε να σας δώσουμε την επιπλέον χρέωση.

  • Ο αριθμός των ατόμων που θα ταξιδέψουν άλλαξε πρέπει να κάνω κάτι ;

    Εάν  ο αριθμός των επιβατών που θα ταξιδέψουν μετά την αλλαγή είναι μεγαλύτερος από την δυνατότητα μεταφοράς επιβατών του οχήματος που έχει επιλεγεί στην αρχική κράτηση τότε επικοινωνήσετε άμεσα με την GR Transfers έτσι ώστε να γίνει άμεσα η τροποποίηση της κράτησης με την ανάλογη επιβάρυνση.

    Αν ο αριθμός των επιβατών δεν είναι μεγαλύτερος από  την δυνατότητα μεταφοράς επιβατών του οχήματος που έχει επιλεγεί στην αρχική κράτηση τότε δεν χρειάζεται να κάνετε κάτι.

  • Πότε μπορώ να κάνω κράτηση;

    Μπορείτε να κλείσετε την μετακίνηση σας 24 ώρες πριν την πρώτη παραλαβή σας.

    Σε περίπτωση που θέλετε κάτι άμεσα επικοινωνήσετε μέσω email στο info@grtransfers.gr ή στο τηλέφωνο επικοινωνίας.

  • Η επιστροφή θα πρέπει να γίνει από διαφορετικό σημείο από το ποιο έγινε η αρχική αποβίβαση

    Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να κάνετε από την αρχή δυο ξεχωριστές κρατήσεις.

  • Τι γίνεται εάν θέλω μετακίνηση εντός πόλεως και όχι παραλαβή από το αεροδρόμιο ;

    Μπορείτε να πραγματοποιήσετε την μετακίνηση που επιθυμείτε από την ιστοσελίδα μας σε περίπτωση που δεν μπορείτε να πραγματοποιήσετε την κράτηση που θέλετε επικοινωνήστε μαζί μας στο info@grtransfers.gr

  • Πόσο θα διαρκέσει η διαδρομή μου ;

    Ο χρόνος της διαδρομής σας αναφέρεται στην διαδικασία της κράτησης αλλά είναι ενδεικτική . δεν μπορούμε να εγγυηθούμε τον χρόνο της διαδρομής καθώς εξαρτάται από αστάθμητους παράγοντες όπως κίνηση , φυσικά φαινόμενα , τοπικά φαινόμενα κ.α.

  • Ο οδηγός δεν έχει εμφανιστεί . Τι κάνω ;

    Σε περίπτωση που είστε στο σημείο παραλαβής και στην προκαθορισμένη ώρα δεν έχει εμφανιστεί ο οδηγός να σας παραλάβει παρακαλώ επικοινωνήστε με τα στοιχειά που σας έχουν δοθεί κατά την επιβεβαίωση της κράτησης

    Θα κάνουμε ότι είναι δυνατόν έτσι ώστε να πραγματοποιήσουμε την κράτηση σας. Αν πάλι δεν μπορέσετε να εξυπηρετηθείτε τότε θα πρέπει να ενεργήσετε έτσι ώστε να κανονίσετε την μετάβαση στον προορισμό σας . Σε κάθε περίπτωση δεν φέρουμε ευθύνη για αποζημίωση σε περίπτωση που χάσετε την πτήση ,τραίνο ,πλοίο λεωφορείο κ.α.

    Όποια έξοδα γίνουν για την πραγματοποίηση της μεταφοράς που κλείστηκε  και δεν πραγματοποιήθηκε μπορούν να διεκδικηθούν μόνο με την νόμιμη απόδειξη

  • Εγγύηση GRTransfers

    Είναι δίκαιο ότι αν κράτηση σας δεν λειτουργεί όπως θα έπρεπε , για κάτι που έχουμε ευθύνη , εμείς θα σας επιστρέψουμε αυτό το σκέλος του ταξιδιού σας .

    Και ακόμα κι αν τα πράγματα πάνε στραβά , όπως ακυρώσεις πτήσεων ή καθυστέρηση αποσκευών , είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε 24/7 και θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να φτάσετε στον προορισμό σας .

    Εγγυούμαστε ότι :

    • Ένας εκπρόσωπος θα περιμένει στο αεροδρόμιο κατά την άφιξή σας
    • Το αυτοκίνητό σας είναι ό, τι έχετε πληρώσει στην κράτηση και πληροί τις προδιαγραφές μας
    • Θα έχετε μια ασφαλή οδηγία εμπειρία
    • Η παραλαβή σας θα γίνεται εγκαίρως
  • Τι μπορώ να κάνω εάν θέλω οχήματα από διαφορετική κατηγορία ή τύπο οχήματος ?

    Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να κάνετε δυο διαφορετικές κρατήσεις ανά τύπο ή κατηγορία οχήματος . 

  • Τι περιλαμβάνει η τιμή ;

    Η τιμή περιλαμβάνει τη μεταφορά με βάση την κρατήση όπως αυτή περιγράφεται στο mail επιβεβαίωσης που σας έχει σταλεί.

  • Χρειάζεται να έχω κάποιο έγγραφο μαζί μου κατά την παραλαβή;

    Είναι απαραίτητο να έχετε την επιβεβαίωση της κράτησης σας μαζί σας κατά την παραλαβή. Μπορεί να σας ζητηθεί να την δείξετε στον οδηγό πριν την επιβίβαση σας στο όχημα.

  • Τι κάνω αν η πτήση μου έχει προσγειωθεί νωρίτερα από την προγραμματισμένη ώρα;

    Μόλις έχετε προσγειωθεί θα πρέπει να περιμένετε ως την προγραμματισμένη ώρα της προσγείωσης σας. Η GR Transfersγνωρίζει τις προγραμματισμένες λεπτομέρειες της πτήσης σας και θα σας παραλάβει την συγκεκριμένη ώρα . Εάν αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα παρακαλούμε καλέστε το τηλέφωνο έκτακτης ανάγκης.

  • Τι συμβαίνει σε περίπτωση που η πτήση μου αλλάξει ,καθυστερήσει ή ακυρωθεί;

    Αν η πτήση άφιξή σας αλλάξει, καθυστερήσει ή ακυρωθεί, σας συνιστούμε να επικοινωνήσετε με την GR Transfers μέσω των αριθμών τηλεφώνου ή email. Κάνουμε ότι είναι δυνατόν έτσι ώστε να ενημερωνόμαστε για τις αλλαγές ,καθυστερήσεις ή ακυρώσεις πτήσεων. Η GR Transfers δεν αποδέχεται καμία ευθύνη για τις πρόσθετες δαπάνες που προκύπτουν από τις αφίξεις λόγω καθυστερημένης πτήσης. Εάν η πτήση σας άλλαξε και έχετε ενημερωθεί 48 ώρες πριν μπορείτε να αλλάξετε την ώρα παραλαβής από το σχετικό link που σας έχει σταλεί στο mail επιβεβαίωσης .Αν έχετε ενημερωθεί σε λιγότερο από 48 ώρες παρακαλώ επικοινωνήστε με την GR Transfers μέσω email στο info@grtransfers.gr  , και ενημερώστε μας για την αλλαγή αυτή αναφέροντας τον αριθμό της κράτησης σας και επιβεβαιώστε την νέα ώρα παραλαβής σας προκειμένου να αποφύγετε τυχόν χρεώσεις. . Σε περίπτωση ακύρωσης της πτήσης σχετικά με την επιστροφή χρημάτων παρακαλώ συμβουλευτείτε τους όρους χρήσης .

  • Πόσες αποσκευές επιτρέπεται να μεταφέρω;

    Το επιτρεπόμενο όριο για αποσκευές ανά όχημα περιγράφεται στα στοιχεία του οχήματος στην φόρμα κράτησης . Ως αποδεκτό μέγεθος αποσκευής θεωρείται η αποσκευή που το συνολικό άθροισμα (Πλάτος +Ύψος+Βάθος) δεν θα είναι μεγαλύτερο από 158

     Σε περίπτωση που έχετε μεγάλες βαλίτσες, σκι, μπαστούνια του γκολφ καλό θα ήταν να μας ενημερώσετε στο σχετικό πεδίο στην φόρμα της κράτησης καθώς υπάρχει η πιθανότητα να ισχύσουν επιπλέον χρεώσεις γιατί μπορεί να χρειαστεί να αντικατασταθεί το όχημα με ένα μεγαλύτερο.

  • Δεν μπορώ να βρω τη διαδρομή που θέλω να κάνω κράτηση.

    Εάν η διαδρομή που θέλετε δεν είναι διαθέσιμη για να κάνετε κράτηση, στείλτε email στο info@grtransfers.gr  για να σας στείλουμε προσφορά δούμε αν μπορούμε να εξυπηρετήσουμε τη διαδρομή που ψάχνετε.

  • Τι γίνεται σε περίπτωση που θέλω να ακυρώσω την κράτηση μου ;

    Υπάρχει η δυνατότητα να ακυρώστε την κράτηση σας στην σχετική φόρμα από το σχετικό link που σας έχει σταλεί στο mail επιβεβαίωσης. Η ακύρωση της κράτησης γίνεται χωρίς κόστος αν γίνει έως 48 ώρες πριν την αρχική παραλαβή . Σε περίπτωση ακύρωσης σε χρονικό περιθώριο λιγότερο από 48 ώρες πριν την αρχική παραλαβή ισχύει η χρέωση ολόκληρου του ποσού της κράτησης .

  • Υπάρχει ασφάλιση επιβατών;

    Όλα τα οχήματα διαθέτουν την νόμιμη ασφάλιση που προβλέπεται από τους ισχύοντες νόμους

  • Υπάρχει η δυνατότητα προσθήκης επιπλέων στάσεων στην διαδρομή μου;

    Υπάρχει η δυνατότητα αυτή αρκεί να μας ενημερώσετε στο σχετικό πεδίο στην φόρμα της κράτησης καθώς ισχύουν επιπλέον χρεώσεις Αν η στάση που θέλετε ξεπερνά τα 30’ τότε θα πρέπει να μας ενημερώσετε μέσω email στο info@grtransfers.gr έτσι ώστε να σας δώσουμε την επιπλέον χρέωση.

  • Ο αριθμός των ατόμων που θα ταξιδέψουν άλλαξε πρέπει να κάνω κάτι ;

    Εάν  ο αριθμός των επιβατών που θα ταξιδέψουν μετά την αλλαγή είναι μεγαλύτερος από την δυνατότητα μεταφοράς επιβατών του οχήματος που έχει επιλεγεί στην αρχική κράτηση τότε επικοινωνήσετε άμεσα με την GR Transfers έτσι ώστε να γίνει άμεσα η τροποποίηση της κράτησης με την ανάλογη επιβάρυνση.

    Αν ο αριθμός των επιβατών δεν είναι μεγαλύτερος από  την δυνατότητα μεταφοράς επιβατών του οχήματος που έχει επιλεγεί στην αρχική κράτηση τότε δεν χρειάζεται να κάνετε κάτι.

  • Πότε μπορώ να κάνω κράτηση;

    Μπορείτε να κλείσετε την μετακίνηση σας 24 ώρες πριν την πρώτη παραλαβή σας.

    Σε περίπτωση που θέλετε κάτι άμεσα επικοινωνήσετε μέσω email στο info@grtransfers.gr ή στο τηλέφωνο επικοινωνίας.

  • Η επιστροφή θα πρέπει να γίνει από διαφορετικό σημείο από το ποιο έγινε η αρχική αποβίβαση

    Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να κάνετε από την αρχή δυο ξεχωριστές κρατήσεις.

  • Τι γίνεται εάν θέλω μετακίνηση εντός πόλεως και όχι παραλαβή από το αεροδρόμιο ;

    Μπορείτε να πραγματοποιήσετε την μετακίνηση που επιθυμείτε από την ιστοσελίδα μας σε περίπτωση που δεν μπορείτε να πραγματοποιήσετε την κράτηση που θέλετε επικοινωνήστε μαζί μας στο info@grtransfers.gr

  • Πόσο θα διαρκέσει η διαδρομή μου ;

    Ο χρόνος της διαδρομής σας αναφέρεται στην διαδικασία της κράτησης αλλά είναι ενδεικτική . δεν μπορούμε να εγγυηθούμε τον χρόνο της διαδρομής καθώς εξαρτάται από αστάθμητους παράγοντες όπως κίνηση , φυσικά φαινόμενα , τοπικά φαινόμενα κ.α.

  • Ο οδηγός δεν έχει εμφανιστεί . Τι κάνω ;

    Σε περίπτωση που είστε στο σημείο παραλαβής και στην προκαθορισμένη ώρα δεν έχει εμφανιστεί ο οδηγός να σας παραλάβει παρακαλώ επικοινωνήστε με τα στοιχειά που σας έχουν δοθεί κατά την επιβεβαίωση της κράτησης

    Θα κάνουμε ότι είναι δυνατόν έτσι ώστε να πραγματοποιήσουμε την κράτηση σας. Αν πάλι δεν μπορέσετε να εξυπηρετηθείτε τότε θα πρέπει να ενεργήσετε έτσι ώστε να κανονίσετε την μετάβαση στον προορισμό σας . Σε κάθε περίπτωση δεν φέρουμε ευθύνη για αποζημίωση σε περίπτωση που χάσετε την πτήση ,τραίνο ,πλοίο λεωφορείο κ.α.

    Όποια έξοδα γίνουν για την πραγματοποίηση της μεταφοράς που κλείστηκε  και δεν πραγματοποιήθηκε μπορούν να διεκδικηθούν μόνο με την νόμιμη απόδειξη

  • Εγγύηση GRTransfers

    Είναι δίκαιο ότι αν κράτηση σας δεν λειτουργεί όπως θα έπρεπε , για κάτι που έχουμε ευθύνη , εμείς θα σας επιστρέψουμε αυτό το σκέλος του ταξιδιού σας .

    Και ακόμα κι αν τα πράγματα πάνε στραβά , όπως ακυρώσεις πτήσεων ή καθυστέρηση αποσκευών , είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε 24/7 και θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να φτάσετε στον προορισμό σας .

    Εγγυούμαστε ότι :

    • Ένας εκπρόσωπος θα περιμένει στο αεροδρόμιο κατά την άφιξή σας
    • Το αυτοκίνητό σας είναι ό, τι έχετε πληρώσει στην κράτηση και πληροί τις προδιαγραφές μας
    • Θα έχετε μια ασφαλή οδηγία εμπειρία
    • Η παραλαβή σας θα γίνεται εγκαίρως
  • Τι μπορώ να κάνω εάν θέλω οχήματα από διαφορετική κατηγορία ή τύπο οχήματος ?

    Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να κάνετε δυο διαφορετικές κρατήσεις ανά τύπο ή κατηγορία οχήματος .